Una pistola di calore pò esse fattu tuttu

Oghje u Cool Tool hè unpistola termica a doppia temperatura.Hè un strumentu simplice cù più usi intornu à u garage, a vittura è a casa di ciò chì pudete capisce.

cumu-usà-una-pistola-calore

U calore pò fà tanti travaglii più faciuli.L'appiecazione di u calore pò aiutà à liberà i fasteners stuck, ammorbidisce i plastichi, attivà o alluntanà a cola, è assai di più.Un pistole di calore pò furnisce queste temperature calde necessarie.

I pistoli di calore anu ancu più usi per i vitture.

 

Avete mai invertitu in qualcosa, pruvucannu una dent antiestetica in a vostra copertura di paraurti?Pudete aduprà unu per scaldà u paraurti prima di utilizà a vostra manu da l'altra parte per rinfriscà u dent.pistola termica varitemppò esse usatu per scaldà i fasteners stuck.

微信图片_20220521175142

Pistole termoretraibili portatilifurnisce ancu più di calore abbastanza per ammorbidisce l'adesivi.Questu hè bonu per sbarazzà di vechji stickers o sguassate e parti chì ponu esse aderite cum'è case di luce o trim interni.Puderanu ancu esse aduprati cù cola attivate da u calore per aiutà à a riparazione di pelle è vinile.


Tempu di Postu: 17-Nov-2022