Campi d'applicazione cumuni di pistola di calore portatile.

nutizie (7)

Essenzialmente usatu per ammorbidisce i vechji vernici, upistola termica cummercialefunziona ancu meraviglie in altri spazii.Grâce à un flux d'air chaud réglable en intensité et en température, le meilleur pistolet thermique commercial permet, à basse température, de décongeler une serrature, d'assécher une surface, de raccourcir le temps de séchage des colles, d'accélérer les processus chimiques, ou même d'étendre des pièces métalliques. per facilità u disassemblamentu.

Questu strumentu permette ancu di sbuchjarà facilmente i vechji adesivi o ammorbidisce u sigillante di un vetru, o ancu ammorbidisce e lastre di plastica per facilità u taglio.Avete solu bisognu di sapè cumu manighjà bè.Avà, fighjemu un ochju à i spazii più cumuni di usu di upistola di calore termoretraibile.

1. Asciugatura di pittura - Sè avete bisognu di seccu a pittura rapidamente, un cummercialepistola termica in plastica termoretraibilefarà u travagliu!Questu hè utile s'ellu ci hè un risicu di polvera chì entra in a vernice secca o chì a ghjente puderia tuccà.Assicuratevi di piglià cura di ùn avè micca troppu vicinu per ùn brusgià accidentalmente a pittura.

nutizie (3)
nutizie (8)

2. Thaw Frozen Pipes - Pigliate pianu pianu è caliu i tubi per esse sicuru d'ùn auzà a temperatura di a pipa troppu rapidamente, perchè u ghjacciu si espansione cum'è scongelu, è questu puderia causà ovviamente danni à a pipa.Sempre chì pigliate u vostru tempu, questu averebbe l'acqua chì scorri una volta.

3. Ripristina u Trim Plasticu nantu à e vitture - Stranu ma assolutamente veru - fighjate stu video nantu à a riparazione di vitture cù unpistola di calore portatileper vede cumu si faci.

4. Soften Glues and Adhesives - Una pistola di calore di saldatura di plastica cummirciali hè solu cosa per elevà a temperatura nantu à una cola o adhesiva per ammorbidisce abbastanza per sguassà.Hè ideale per sguassà vechji stickers o etichette.Eliminate qualsiasi residuu appiccicosu cù un spruzzo rapidu di WD-40 o un pocu di DeSolvIt Sticky Stuff remover è una pulitura.

Acummercialepistola termica all'ingrossohè un strumentu relativamente simplice ma sorprendentemente flessibile utilizatu per tuttu, da a spogliatura di pittura è u scongelu di i tubi à a riparazione di circuiti è l'imballaggi di i veiculi.


Tempu di post: Jul-22-2022