Comu sceglie un mini cacciavite elettricu?

Cumu sceglie un mini cacciavite elettricu?

1. Sferente usu di famiglia o prufessiunale secondu i bisogni.A maiò partecacciavite elettricu portatilesò pensati per i prufessiunali.Quandu compra, duvete distingue trà un cacciavite elettricu precisu prufessiunale è generale.In generale, a diffarenza trà u batch elettricu prufessiunale è generale di a famiglia hè in u putere, è a putenza elettrica prufessiunale hè più grande, perchè u prufessiunale pò riduce a carica di travagliu.U batch electricu generale di a casa hè relativamente chjucu in ingegneria è a carica di travagliu hè relativamente chjuca.A putenza di input di u batch electricu ùn deve esse grande.

2. l'imballu di l'esternu di u batch elettricu deve esse chjaru, senza danni, a scatula plastica hè forte, è a fibbia di a scatula plastica deve esse ferma è durable.

nutizie (4)

3. L'apparizione di ucacciavite elettricu industrialedeve esse uniformi in culore.Ùn ci sò micca ombre evidenti è denti nantu à a superficia di e parti di plastica.Ùn deve esse micca scratch o bump marks.U misalignamentu di l'assemblea trà e parti esterne hè ≤0.5mm.I castings d'aluminiu sò lisci è belli senza difetti.A superficia di a macchina deve esse libera di oliu è macchie.Quandu tene cù a manu, u manicu di u switch deve esse pianu.A durata di u cable deve esse generalmente micca menu di 2 metri.

4. I paràmetri nameplate di ucacciavite elettricu di precisionedeve esse coherente cù quelli nantu à u certificatu CCC.L'indirizzu detallatu di u fabricatore è u fabricatore è i dati di cuntattu deve esse dispunibule nantu à u manuale di struzzioni.U numeru di serie di u pruduttu tracciabile deve esse nantu à a targa o certificatu.

nutizie (5)

5. Cù l 'usu friquenti dicacciavite elettricu portatile, hè statu popularizatu in ogni angulu di a vita di e persone.Diversi tipi, marche è funzioni di cacciavite emergenu senza fine.Cù a qualità irregolare, hè suggeritu di attentu à u certificatu di u fabricatore è a qualità quandu compra.Hè megliu di sceglie una grande marca cù spirienza è storia per prutege a qualità di u pruduttu in modu per evità fallimentu di qualità in usu.

Ciò sopra hè l'esperienza è i suggerimenti per sceglie un cacciavite per l'usu di ogni ghjornu.Sè avete più dumande, sentite liberu di cuntattateci in ogni mumentu.tgk@cntakgiko.cn


Tempu di post: Jul-22-2022