A cosa serve un soffiatore di aria calda industriale?

U soffiatore d'aria calda hè unu di l'arnesi più cumunimenti utilizati in Chì ghjè un soffiatore di aria calda industriale?

pistola-calore-vs-asciugacapelli-1

A soffiatore d'aria calda industriale, spessu referita cum'è un soffiatore di l'aria calda industriale, hè un strumentu indispensabile per i prufessiunali, l'artigiani è i maestri DIY.I soffiatori di l'aria calda sò cumunimenti cunnisciuti per u so usu di striscia di vernice è salda o curvatura di plastica.Tuttavia, sti arnesi handy sò tantu di più pulivalenti chè solu plastica saldatura tools.mobile mantenimentu telefonu, è u so esigenze tecnicu sò dinù altu.A pistola d'aria calda industriale hè aduprata per caccià è stallà picculi parti di grandi circuiti integrati.Diversi occasioni anu diverse esigenze speciali per a temperatura è u voluminu di l'aria di a pistola d'aria calda industriale.

1. Scongelu
Pone upistola d'aria calda d'utensilià 50-150 ° C per scongelà u tubu di congelazione.Hè largamente utilizatu in a vita di ogni ghjornu, cum'è scongelamento di frigoriferi, congelazione di faucets in l'invernu, congelazione di tubi, etc., per prevene i danni causati da l'impattu direttu.

pistola di calore nutizie-1
nutizie di pistola di calore

2. Purging pipe
Impostazione disoffiatore d'aria calda elettricaà 200-230 ° C permette di curvatura di tubi di plastica, di solitu per a decorazione è u filatu.À questa temperatura, pudete ancu affucà a pintura secca è u polu di macinazione.

3. Soften mucus


Quandu l'annunziu hè appiccicatu nantu à a porta o a vittura, hè faciule per dannà a materia prima cù un scraper.Riscalda cù apistola ad aria calda termoretraibileper uni pochi di minuti è mantene a tampiratura à circa 230-290 ° C. Utilizendu u duckbill nozzle in l'area di u flussu di l'aire diffused, pudete ammorbidisce l'adesivu è l'adesivu auto-adhesive, sguassate cun delicatezza, è lavate cù l'acqua senza lascià marchi adesivi. .

pistola di calore nutizie-2

Per piacè ricordate di aduprà usoffiatore d'aria caldasicuru è sceglie di travaglià in un locu ben ventilatu.Dopu avè rimpiazzatu i pezzi o finitu u travagliu, spegne u putere è aspittà per rinfriscà.S'ellu ùn hè micca usatu per un bellu pezzu, u plug deve esse scollegatu per prufittà megliu di e diverse funzioni di a pistola d'aria calda è risponde à i bisogni di diverse scene di vita!


Tempu di pubblicazione: 27-oct-2022