A cosa serve una stazione di saldatura a temperatura controllata?

Stazione di rilavorazione smd portatile: Una stazione di saldatura agisce cum'è una stazione di cuntrollu per u vostru ferru di saldatura se avete un ferru regulable.A stazione hà i cuntrolli per aghjustà a temperatura di u ferru è ancu altri paràmetri.Pudete cunnette u vostru ferru à sta stazione di saldatura.

Introduzione àstazione di rilavorazione rapida di l'aria calda
A tavola di saldatura hè un tipu di strumentu manuale cumunimenti utilizatu in u prucessu di saldatura elettronica.Riscalda a saldatura per funnu, cusì chì dui pezzi di travagliu ponu esse saldati.Per prutege l'ambiente, i paesi anu pruibitu l'usu di filu di saldatura di piombo, chì aumenta a temperatura di saldatura, perchè u puntu di fusione di u filu di saldatura senza piombo hè più altu ch'è quellu di u filu di saldatura.

4

Funzioni di a stazione di saldatura
Funzione antistatica: principalmente per impedisce a saldatura precisa di chip da esse rotta da l'electricità statica.

Funzione di sonnu: risparmiu d'energia, allargà a vita di a testa di saldatura.

Temperatura di visualizazione digitale: faciule da aghjustà.
Temperatura di serratura di password: impedisce à i travagliadori di cambià in modu aleatoriu i paràmetri di temperatura.
Differenza dimini stazione di rilavorazione smd
Comparazione di efficienza: L'efficienza di a stazione di saldatura termostatica hè relativamente alta, l'efficienza termale pò ghjunghje à circa 80%, è hè bonu per avè u 50% di u saldatore elettricu.

Comparazione di u cunsumu d'energia: a temperatura constantestazione di rilavorazione prufessiunalehà un bassu cunsumu d'energia, perchè a temperatura hè adattata bè, u riscaldamentu ùn hè più necessariu, è u cunsumu energeticu currispundente hè bassu, vale à dì, a stazione di saldatura usa menu electricità per u listessu effettu di saldatura.


Tempu di pubblicazione: 27-oct-2022